Re: [FORENING] Kulturnat 2006

Jan Trøjgaard skrev:
Steen Jensen wrote:

Jan Trøjgaard skrev:
Steen Jensen wrote:

Jan Trøjgaard skrev:
klip..

Hvad med en masse Ubuntu CD'er vi kan dele ud, og nogle cd'er med frit
software til Windows vi kan dele ud og trække folk ind fra gaden?
--
//anders
Der ligger da Windows-software på Ubuntu-cd'erne.

Med venlig hilsen
jan Trøjgaard         | trojgaard
http://www.troejgaard.dk

Ja, og disse ting ligger jo netop på Ubuntu-cd. Så jeg forstår ikke,
hvorfor du vil brænde nogle andre cd'er.
Nu skrev ikke at jeg ville brænde dem, men jeg syntes at du skulle læse det
jeg skrev en gang til: "hvis folk ikke gider Linux"

Ja, det læste jeg da. Hvis de ikke gider Linux, så lader de bare være med at boote på cd'en og nøjes med at lægge den i cd-drevet på deres Windowsinstallation, og så kan de installere alle Windowsprogrammerne, der ligger der. Det synes jeg da er meget enkelt.

Med venlig hilsen
jan Trøjgaard         | trojgaard
http://www.troejgaard.dk

-- Med venlig hilsen Steen Jensen * Registered Linux user #172489 on http://counter.li.org.*