Re: [FORENING] Kulturnat 2006

Anders Ossowicki wrote:

> Maskine 6:
> Spil (UT, Quake, you name it)
Unreal Tournament 2004 Quake4 Doom3, x-moto, planet pinquin raner, Frozen
bubble.
Firefox, Open Office.org, kmail

Gimp, digikam, scribus

Har endvidere 5.1 lyd

> Jeg kan selv klare enten (3|4) og 2

er der en der har mulighed for at laminere nogle print, så vi kan hænge
sedler op over pc'erne, det vil lette overblikket for os og for gæsterne.

P.S! skal udskives på en Linux maskine!

Hvad med en masse Ubuntu CD'er vi kan dele ud, og nogle cd'er med frit
software til Windows vi kan dele ud og trække folk ind fra gaden?