Re: [FORENING] Kulturnat 2006

On Sun, 16 Jul 2006 08:03:45 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Dig og mig?

Det lyder som en god ide med Jan Trøjgaard og Jesper Krogh som
tovholdere, sørg endelig for at uddelegere rigeligt.

Jeg tror især på konceptet med en mainstream text/mail, samt
en spille-PC med sjove ting som fanger opmærksomheden (et område
jeg er blank på).

En nørde-PC (ubrugelig for alm. mennesker, men underholdende) og
to "blanke" PC'er med en skive til fri afbenyttelse er en god idé (tm).

Kan vi bruge wiki'en til at opstille checklister for, hvad der skal med?

Hvis alt går vel håber jeg at kunne deltage i Kulturnat 2006 (hvornår
var det nu det var?)

Venlig hilsen/Donald
--
http://d-axel.dk/blox