Re: [FORENING] Kulturnat 2006

Jan Trøjgaard wrote:

> Det er nok også det folk mener bare skal virke.
Godt nok, så er vi enige

> Det her er også noget af det folk mener bare skal virke. Vi skal så finde
> ud af hvilke applikationer vi vil vise frem.
>
> Firefox er oplagt.
> Det samme er Open Office.
> E-mail bruger jeg selv kmail, men det er nødvendig vis ikke den der skal
> visses frem?.
Et hvilket som helst email-program kan bruges, kmail, thunderbird
(genkendelsefaktoren spiller også ind her, i et vist omfang), og den
gnome-mail-klient jeg aldrig kan huske navnet på.

> eftersom folk ikke kender XGL eller MS modstykket (Vista er ikke ude
> endnu) så mener jeg at XGL er unødvendigt, uden at jeg på nogen måde vil
> forkaste den, nok mere som du skriver nedenunder, så det er en af dem der
> kender XGL, som viser det frem.
Jah, det åbne spørgsmål er så, om der er nogle der er friske på at vise det
frem, men som udgangspunkt kan jeg godt stille min desktop til rådighed for
xgl.

> Office pakke.
> Firefox.
> Multimedie (5.1 lyd) Nvidia-driver.
> gimp.
> Gaim.
> kde education.
> og som Sune foreslog bb(ret cool showcase).

Jeg kan godt stille min laptop til rådighed for gimp, samt diverse andre
programmer.

Skal vi forsøge at koordinere nogle PC-ere? I så fald ville det være rart
hvis vi kunne skabe en liste over hvad folk har/vil tage med, samt hvor
mange vi helt præcist kan være på dagen. Til demd er har mulighed for det,
ville det være oplagt at bruge nogle af møderne på cbs, til at får
organiseret det praktiske lidt mere.

Hvad betalingen angår, tror jeg godt at bjørn (bjuhn) og jeg kan klare det.
Hvor skal det betales?

--
//anders