Re: [FORENING] Kulturnat 2006

såfremt jeg slipper for at være tovholder, (samme organiseringsevne
som anders ;) skulle jeg da gerne både være med til holde styr på
masserne, og jeg kunne da også godt snuppe en del af gebyret. hvis en
eller to andre ville hjælpe ville det ikke være alt for uoverkommeligt
for min 0-indkomstøkonomi
> Men hvilke spil (jeg er ikke selv den store spiller)?
x-moto
frozen-bubble
planet pinquin racer
ksirtet (tetris)

Jeg stiller gerne Doom3, Quake4 og Unreal Tournament 2004 til rådighed.
glem ikke armagetron! det er ganske sjovt at spille at par stykker over netværk
--
regards
Bjørn Hartfelt // bjuhn_com