Re: [FORENING] Kulturnat 2006

Jesper Krogh skrev:
I sslug.forening, skrev Anders Ossowicki:
>  Jeg deltager gerne i selve arrangementet, hvis det bliver aktuelt, og kan
>  også deltage i noget planlægning op til. Men decideret tovholderi er ikke
>  min stærke side. Jeg skal helst mindes om tingene :-)

Jeg har fået tilmeldingen.. Grundet snøvl fra min side, så kan vi ikke
nå med i det trykte program. Deltager gebyret er 300,- Nogle der gerne
vil sponsere lidt af det?

Jeg deltager gerne i arrangementet (både før og på aftenen), og kunne måske godt være tovholder. Anders og jeg har snakket om at sætte nogle spil op den aften for at vise at det ikke behøver at være en begrænsning for spilinteresserede at bruge Linux.

Men hvilke spil (jeg er ikke selv den store spiller)?

Sponsoreringen vil jeg helst lade andre om (indtil videre).

-- /Jan