Re: [FORENING] SSLUG og andre LUG'ere

Jesper Krogh skrev:

> Hvis indenfor er Skåne+Sjælland og udenfor er Jylland+Fyn,
> så har du nok ikke ret,

Jeg regnede egentlig med Skåne+Sjælland overfor
Danmark-Sjælland.  Og jeg har vist lige netop ret:

> http://da.wikipedia.org/wiki/Danmark
>
> Ja, ja, .. det kunne være mere videnskabeligt.
> Den siger
> Sjælland: ca. 2.0 mill
> Danmark:  ca. 5.3 mill

Jeg tog <http://sv.wikipedia.org/wiki/Sverige> til hjælp og
fandt ud af at Skånes indbyggertal er ca. 1,1 mio.  Altså:

   Skåne+Sjælland..: ca. 3,1 mio.
   Danmark-Sjælland: ca. 3,3 mio.

Det er altså ikke fordi vi er flere.

Jacob
--
"In space, no-one can press CTRL-ALT-DEL"
                                        -- An Ada programmer