Re: [FORENING] Formandens domænekasse snart inegativ

Henrik Christian Grove wrote:

> Foreslår du at det er os der kan lide at spise sammen på vagabondos der
> skal betale? Det synes jeg er et underligt kriterium, så vil jeg heller
> selv donere de 35 kr.
> Vi skal dog finde et mere generelt anvendelig løsning, så vi ikke skal
> se nødråb som dette fra Peter 7 gange om året.

Hej fra det mørke Århus

Jeg havde seriøst overvejet at sende 10,-- kr. da det er sjældent jeg
spiser med på Vagabondos, og jeg synes ikke at i skal betale heletiden.

Jeg håber der er en som kan lægge ud for mig!! Til næste gang jeg er på
visit. Jeg sponsorerer gnu.dk foreløbig for et år.

--
Hilsen svend
(-;>/

--