Re: [FORENING] Formandens domænekasse snart i negativ

On Tue, 11 Dec 2001 11:58:14 +0100
Gitte Wange <sslug@sslug> wrote:

> Hvad med en fast sponsor for hvert domæne ?
> F.eks. i stedet for at jeg giver 100 kroner denne ene gang, så
> sponsorere jeg det ene domæne ?
>
> Det vil jeg i hvert fald gerne være med tid - bare sæt mig på det ene.

Jeg vil gerne være sponsor for gnome.dk domænet nu hvor vi har benyttet
det i forbindelse med nogle af vores gnome arrangementer :o)

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder