Re: [FORENING] Formandens domænekasse snart i negativ

On 11 Dec 2001 11:04:32 +0100, Henrik Christian Grove <sslug@sslug>
wrote:

>Foreslår du at det er os der kan lide at spise sammen på vagabondos der
>skal betale? Det synes jeg er et underligt kriterium, så vil jeg heller
>selv donere de 35 kr.
>Vi skal dog finde et mere generelt anvendelig løsning, så vi ikke skal
>se nødråb som dette fra Peter 7 gange om året.
>
>.Henrik

Hvad med en fast sponsor for hvert domæne ?
F.eks. i stedet for at jeg giver 100 kroner denne ene gang, så
sponsorere jeg det ene domæne ?

Det vil jeg i hvert fald gerne være med tid - bare sæt mig på det ene.

Hilsen Gitte