Re: [FORENING] hemmeligt (was: Softwareregnskab

On Sat, 8 Dec 2001, Poul-Erik Andreasen wrote:

> [...]

Skal SSLUG være forpligtet til at benytte det foreslåede? Eller er det op
til admin at afgøre, om de hellere vil benytte det ene eller det andet?

Jeg mangler lidt beskrivelse af, hvordan man kommer fra forslag til
implementeret system.

> Godt formuleret helt enig

Ellers kan jeg også langt hen ad vejen acceptere dette.

/Ole
--
"IBM is a great supporter of Linux if it can avoid pissing on its feet."
      -- Karsten Self, http://www.theregister.co.uk/content/6/22052.html