Re: [FORENING] Softwareregnskab

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> Du quoter ude af kontekst. Det er ikke god skik.

Jeg mener stadigvæk at jeg citerede korrekt. Min pointe er at du
stiller et forslag der ikke stemmer overens med foreningens vedtægter,
dette fremgik tydeligt af det jeg citerede.

Der er rigeligt kontekst til at finde hele dit indlæg. Jeg hindre ikke
folk i at følge reference-headeren.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix