Re: [FORENING] hemmeligt (was: Softwareregnskab

On Fri, 7 Dec 2001, Poul-Erik Andreasen wrote:

[til Ole Tange]
> Det har jeg sådan set heller ikke argumeteret imod. Du svarer på
> det helt alment, det er for banalt. Det der er sagen er at du i
> dit oplæg stiller nogle meget rigide krav til hvornår vi skal
> bruge frit software. Det er det du skal argumentere for.

Min forventning til et softwareregnskab er at det viser hvilke typer af
licenser SSLUG har. I denne liste indgår som sådan ikke en holdning til de
enkelte licenser, blot at de er der. Men jeg vil meget nødigt have at det
var hemmeligt hvilke typer licenser SSLUG benytter. Er det hemmeligt er
det også fordækt.

Hvis der så er nogen der ikke bryder sig om de licenser SSLUG benytter
sig, så skal det stå enhver frit at foreslå noget andet.

Men det kan godt være at SSLUG bestyrelse kikker på regnskabet og siger at
det fint nok som det er, og det vil bestyrelsen ikke gøre noget ved -
eller hvad de nu vil sige.

Altså, der må ikke være noget hemmeligt.
Det er det væsentligste for mig.

mvh/hans