Re: [FORENING] Softwareregnskab

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> SSLUG er en forening, der arbejder for fri software. Derfor benytter SSLUG
> kun fri software i sin drift. Dog kan ufri undtagelsesvis komme på tale,

Det er noget vrøvl. SSLUG er en forening, der arbejder for udbredelse
af systemer baseret på Linux. Der vil intet være i vejen for at vi i
SSLUG bruger et hvilket som helst stykke software, der køre på Linux.

Skal vi også udskift Red Hat med LFS eller en anden fuldstændig fri
distribution, som ingen tjener penge på?

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix