Re: [FORENING] Softwareregnskab

On Thu, Dec 06, 2001 at 12:58:03 +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Desværre ikke.

og det har kun været os to der har haft indlæg her på listen ;(

Jeg vil dog ikke være så "frelst" at afvise andre programmer.
Specielt vil jeg ikke brokke mig over en gratis backup service
fra UNI-C, hvor jeg antager at UNIC har licens.
Vi er jo frit stillet til at vælge noget andet til backup.
Men nogen skal jo gøre arbejdet. Og hvis det letter administrator
mest at anvende det eksisterende backup på UNIC så ....

Derudover findes en del "gamle" programmer fra før juridiske
licenser var normalt. Hvordan skal man anvende dem ?
Udfra hvordan de i praksis blev forvaltet siden 80'erne
eller udfra strengt juridiske briller ?