Re: [EMBEDDED] Soekris TFTP boot error

Martin Hansen skrev:

tir, 08 08 2006 kl. 20:59 +0000, skrev Per Jørgensen:
Jeg har prøvet at tilføje -v -v (efter jakob Sparre ) men der sker bare ingenting! Og det kan jeg bare ikke forstå hvilke ting jeg mangler !
Hvilken log kigger du i?
SVJH skriver tftp i /var/log/daemon.log

For at være helt ærlig skal jeg ikke kunne sige hvor fejlen lå - roede meget frem og tilbage med det længe - men i bund og grund ændrede jeg fra at køre den i inetd til en selvstændig dæmon. dermed lykkkedes det at få det gjort.

Til den der senere skulle have intersse i at prøve/se osv har jeg lavet lidt omkring dette her:
http://linux.pbj-design.dk/soekris.jsp

Dertil tager jeg gerne imod kommentarer osv!