Re: [EMBEDDED] Soekris TFTP boot error

Martin Hansen skrev:

tir, 08 08 2006 kl. 17:46 +0000, skrev Per Jørgensen:
tftp dgram udp wait root /usr/sbin/tcpd /usr/sbin/in.tftpd -p -u tftpd -s /var/lib/tftpboot

Ifølge loggen er der fejl i tftp- filen som jeg ikke rigtig forstår:
inetd[1441]: /usr/sbin/tcpd: exit status 0x1
Prøv at tilføje en eller flere -v efter in.tftp så skriver den lidt
flere oplysninger i loggen.

evt. kan du prøve at køre in.tftp fra kommando linien, og få debug info
den vej.
Hej Martin!
Jeg har prøvet at tilføje -v -v (efter jakob Sparre ) men der sker bare ingenting! Og det kan jeg bare ikke forstå hvilke ting jeg mangler !

Jeg har studeret og læst. De pakker jeg har hentet til min tftp-host er nu kun DHCP3-server og tftp-hpa - Efter hvad jeg efterhånden kan læse mig frem til skal man jo efterhånden hente mange pakker (Men om disse er nok??? )- Men har ingen steder kunne finde en detaljeret manual/Howto til dette !