Soekris TFTP boot error

Jeg har nu roddet lidt med dette og jeg får desværre en fejl :
PXE-E32 TFTP OPEN TIMEOUT

Og det undrer mig lidt! Jeg har hentet det image fra minimax - og lagt det i /var/lib/tftpboot - så der nu ligger følgende filer:
pxelinux.0 - pxelinux.cfg boot

Jeg har installeret følgende pakker på Debiansystemet - der kører TFTP og DHCP
tftp-hba - dhcp3-server

Nu har jeg så følgende conf. filer:
/etc/bootptab:
client:\
hd=/tftpboot:\
bf=pxelinux.0:\
ip=192.168.2.201:\    client maskinen der skal installeres
sm=255.255.255.0:\
sa=192.168.2.199:\    maskinen der skal installeres fra
gw=192.168.2.5:\      min gateway
ha=00:00:24:C6:A0:FC:\

Derefter er der min DHCP.conf:
De forskellige options  -
allow booting;
allow bootp;

server-name "debian";
subnet 192.168.2.0 netmask 255.255.255.0 {
   range 192.168.2.200 192.168.2.220;
   option routers 192.168.2.5;
}

host aladin {
   filename "pxelinux.0";
   server-name "192.168.2.199";
   next-server 192.168.2.199;
   hardware ethernet 00:00:24:C6:A0:FC;
   fixed-address 192.168.2.201;
}

Min /etc/default/tftp-hba:
RUN_DAEMON="no"
OPTIONS="-l -s /var/lib/tftpboot"

Den skulle så gerne starte med inetd serveren:
tftp dgram udp wait root /usr/sbin/tcpd /usr/sbin/in.tftpd -p -u tftpd -s /var/lib/tftpboot

Ifølge loggen er der fejl i tftp- filen som jeg ikke rigtig forstår:
inetd[1441]: /usr/sbin/tcpd: exit status 0x1
hvor den bliver ved med at fejle!

Hvad kan jeg gøre ved dette for at få løst dette problem!