Soekris 4801 + 1GB kort - Formatering!

Hejsa SSLUG!

Jeg har oplevet et problem der i bund og grund ender i at det CF-kort jeg har er formateret forkert!

Efter hvad jeg kan forstå ud fra forskellige forums mm, skal jeg lave om på det CF kort således at det passer!

Min Soekris skulle gerne bruge CHS og ikke LBA! Som der står i manualen til soekris:
Preloading the CompactFlash card on another system. As the CompactFlash emulates an IDE device, it can be connected to a host system using either an IDE-CompacFlash Adapter, a PCMCIA to CompacFlash adapter or a USB based reader/writer ( Min er en USB læser) Differences in sector translation using IDE devices can complicate doing the loading on another system. the net4801 uses a simple algorithm for sector translation, if there are less than 1024tracks, it will use the native CHS that the CompactFlash reports, if more than 1024 tracks, it wil use LBA translation. So the host system will need to match that!

Mit problem er - jeg har prøvet at installere EMBcop (En version af IPcop) for at bruge denne som firewall på min Soekris.
Dog under selve bootningen kan jeg se at den går igang med at loade Stage2 ---- derefter står curseren i venstre hjørne og staver sig igenne men hel masse GNU GRUB version osv.

Hvad går der galt der - jeg spurgte i forum på siden, men det eneste var om CHS er sat? Jeg ved ikke noget om dette og håber en venlig sjæl evt kan forklare dette engang! Også evt hvordan jeg skal forberede CFkortet til at "stå" rigtigt!!!

På forhånd tak
Per