Re: [EMBEDDED] WRT54G med SIP-adapter indbygget.

Jesper Krogh wrote:

> Så er der kommet en WRT54g med sip-adapter indbygget..
>
> http://tinyurl.com/b4buq
>
> Goip sælger den til lidt over 1.100,-
>
> For dem som ikke har fuldt med, så er WRT54G's routeren meget populær
> fordi den stort set kan modificeres til alt ved hjælp af OpenWRT.org
> projektet.

Forvent dog ikke at denne model nødvendigvis er baseret på Linux og åben
kildekode derfor vil blive tilgængelig.
Rent hardwaremæssigt er denne model meget forskellig fra WRT54G(S)
modellerne. Se:
http://www.linksysinfo.org/modules.php?name=News&file=article&sid=63

Mit bud er at det snarere er en Sipura adapter, der er blevet videreudviklet
på. Sipura er ligesom Linksys blevet købt af Cisco.

Mvh