Re: [EMBEDDED] Device driver foredrag

I sslug.embedded, skrev Poul Erik Hansen:
>  Hej !
>  Jeg har lovet at lave et "Device driver foredrag", som nok bliver d. 11. oktober.
>  Det kommer til at tage udgangspunkt i kendt hardware.
>
>  Er der nogen på listen som har et godt forslag til en enhed som kunne bruges som demo.
>  Det skal helst være en "char" eller "block" device.
>  Det kunne være et Keyboard, LCD-display, termometer eller ...

Jeg har tænkt lidt over det.. og hver gang jeg kommer på et eller andet
så ender det med "jamen, det er der jo allerede".

Du har (sikkert) opbygget en masse erfaring med device-drivere, hvad koder du
drivere til i hverdagen?

Jesper (der gerne ville have et møgbilligt termometer jeg kunne plugge
på parallelporten  :-)