Re: [Gnus] Foretrække »text/plain«-udgaveraf artikler?

Jacob Bunk Nielsen <sslug@sslug> skriver:

> Nu har Adam og Arne givet dig de vise sten, men jeg kan da lige
> fortælle hvordan jeg gør. Jeg gør nemlig lidt anderledes end Adam og
> Arne.
>
> I min mailcap har jeg:
> text/html; /usr/bin/lynx -force_html '%s'; needsterminal; description=HTML Text;
>  nametemplate=%s.html
>
> Og i min .gnus har jeg så:
> (setq mm-inline-override-types '("text/html"))
>
> Så får jeg en knap jeg kan trykke på, hvis jeg får en HTML-mail. Hvis
> en mail indeholder både HTML og en tekstudgave, så får jeg altid
> tekstudgaven.

> [...]

Snedigt. Jeg kendte ikke `mm-inline-override-types'.

Det tror jeg faktisk jeg vil til at bruge (men jeg ændrer dog ikke i
min mailcap. Min erfaring er at de få gange jeg vil se HTML'en kan jeg
godt få brug for en browser med sennep og ketchup).

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen <http://arnested.dk/>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]