Re: [EMACS] [Gnus] Foretrække »text/plain«-udgaver af artikler?

> Jeg forsøgte lige at læse en artikel på en af arbejdets nyhedsgrupper.
> Den flinke forfatter har gjort sit bedste for at holde vores
> harddiskindkøbere beskæftigede og inkluderet både en »text/plain«- og
> en »text/html«-udgave af artiklen.  Desværre forsøgte min Gnus - uden
> held - at vise »text/html«-udgaven.  Hvordan får man den til at
> foretrække at vise en »text/plain«-udgave?  Alternativt, men ikke helt
> så ønskværdigt; hvad kan årsagen til at det ikke lykkedes at vise
> »text/html«-udgaven være?

Nu har Adam og Arne givet dig de vise sten, men jeg kan da lige
fortælle hvordan jeg gør. Jeg gør nemlig lidt anderledes end Adam og
Arne.

I min mailcap har jeg:
text/html; /usr/bin/lynx -force_html '%s'; needsterminal; description=HTML Text;
 nametemplate=%s.html

Og i min .gnus har jeg så:
(setq mm-inline-override-types '("text/html"))

Så får jeg en knap jeg kan trykke på, hvis jeg får en HTML-mail. Hvis
en mail indeholder både HTML og en tekstudgave, så får jeg altid
tekstudgaven.

Man kan så skifte mellem dem ved at trykke 'K b'.

Ovenstående kræver naturligvis at man har lynx installeret.

--
Jacob - www.bunk.cc
Does a one-legged duck swim in a circle?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]