Re: Sende artikler til nyhedsgrupper med ikke-ASCII-navne

On Sun, 18 Sep 2005 02:28:12 +0200, Jacob wrote:

> En anden gang kan du blot nøjes med at lave ændringen, og så trykke
> 'r' i *Group*-bufferen, så læser Gnus sin konfigurationsfil igen.

> Det er en feature jeg selv tit bruger når jeg har ændret på værdien af
> nnmail-split-fancy, som bruges til at putte mail i forskellige
> grupper.

Jeg plejer bare et evaluere det jeg har ændret ved at stille point
bagved og trykke C-c C-e

Én måde til...

  :-),

--
 "Vi falder samme vej eller ej"                               Adam Sjøgren
                                                         sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]