Re: [EMACS] [Gnus] Sende artikler til nyhedsgrupper med ikke-ASCII-navne

Arne Jørgensen skrev:
> Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> skriver:

> Så tror jeg det er variablen `gnus-group-name-charset-group-alist'
> du skal have et kig på.
>
> Prøv:
>
>   (setq gnus-group-name-charset-group-alist '((".*" . iso-8859-1)))

Tak!  Det løste problemerne at stoppe Gnus, indsætte den linje i
»~/.gnus«, og starte Gnus igen.

Så kan jeg endelig skrive i »fo.tíðindi.*«-nyhedsgrupperne med Gnus.

Jacob
--
»I like it when the support group complains that they have
 insufficient data on mean time to repair bugs in Ada

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]