Re: [EMACS] Re: [Gnus] Sende artikler til nyhedsgrupper med ikke-ASCII-navne

Arne Jørgensen skrev:

> Ikke med den version af Gnus du bruger (5.8/5.9-serien) så vidt jeg
> husker. Hvis du opgraderer Gnus til 5.10-serien så er det
> understøttet uden videre.

Så har jeg opgraderet min Gnus (installeret pakken »gnus« på mit
Debian/unstable-system).  Den virker, hvis jeg vil skrive til en
nyhedsgruppe med et UTF-8-kodet navn, men kan ikke finde ud af det,
hvis jeg vil skrive til en nyhedsgruppe med et ISO-8859-1-kodet navn.
Da jeg kun er interesseret i nyhedsgrupper med ISO-8859-1-kodede navne
nytter det ikke meget.

Kan man stille denne udgave af Gnus (5.10.6-1.NO.20) om til at lade
være med at lege at nyhedsgruppernes navne er UTF-8-kodede?  Ellers
var den gamle udgave nemlig bedre.

Jacob
--
Stavekontrol i Pine:

http://cvs.linuxbog.dk/unix/bog/unix-post-pine#stavekontrol-med-pine

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]