[Gnus] Sende artikler til nyhedsgrupper med ikke-ASCII-navne

Gnus fungerer fint, når jeg vil læse artikler i nyhedsgrupper med
ikke-ASCII-kodede (UTF-8 og ISO-8859-1) navne, men det vil ikke (i det
mindste med min opsætning) lade mig sende artikler til de samme
grupper.  Fejlmeddelelsen jeg får er: »Couldn't send message via news:
441 No valid newsgroups in "dk.test.utf8-æøå"«.  Det virker fint,
hvis jeg bruger `rpost`-kommandoen (fra pakken »suck«) til at sende
artikler til de samme grupper (og det fungerer tilsyneladende fint med
`slrn`).

Kan jeg gøre noget ved min opsætning af Gnus, der vil løse problemet?

Jacob
--
"Can we feel bad for the universe later?"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]