Re: [EMACS] extra frame på anden computer

Jesper K. Pedersen wrote:
On Wed, 28 Jan 2004 15:43:53 +0100
"B. E. Petersen" <sslug@sslug> wrote:

Hej

Jeg ved det er muligt at lave exportere et extra frame fra emacs tilet

display på en anden computer men hvordan skal den linje se ud

host:display

speciale hvorledes skal display skrives

M-x make-frame-on-display <enter> host:display <enter>

så langt er jeg kommet mit problem ligger i hvordan skrive jeg display jeg kan skrive host navnet comnavn.domain.dk men hvorledes ser et display beskrivelse ud ??

/bep