Re: LaTeX - placering på papir, valg af paper tray - samt skift af font ?

"Brian Ipsen" <sslug@sslug> writes:

> "Arne Jørgensen" <sslug@sslug> wrote in message

> Nu har jeg ikke X-Win installeret, så det er lidt svært at
> kontrollere....

Ok. Men jeg tror roligt vi kan gå ud fra at problemet er som
beskrevet.

Comprehensive TeX Archive Network <http://www.ctan.org>.

> Ok, det kan jeg sikkert godt få luret ud på en eller anden måde....

Held og lykke. Post gerne lidt om resultatet til glæde og inspiration
til os andre.

Det er denne tråd jeg henviser til:
<http://thread.gmane.org/gmane.comp.tex.danish/5348>

> Jeg fandt noget: http://www.umantec.nl/fontinst/ - men paths stemmer ikke
> helt overens med min RedHat, så jeg kan ikke lige få det til at spille.. Jeg
> har Windows licens, så der burde ikke være noget problem (formoder jeg)

Det er noget med at Microsofts fontlicens eksplicit forbyder dig at
konveretere fonten til et andet format. Jeg aner ikke hvorvidt dette
er gyldigt i Danmark.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen
Valby Langgade 272, 1. tv., 2500 Valby

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:58 CEST [an error occurred while processing this directive]