LaTeX - placering på papir, valg af paper tray - samt skift af font ?

Hej!

 Jeg sidder og fumler lidt rundt med TeX - brugte det en smule, da jeg
brugte Amiga for mange år siden, men har desværre været væk fra det alt for
længe...

Mit problem: Jeg skal have lavet en tex fil til et brev.... På nettet har
jeg fundet følgende eksempel:

\documentclass[a4 paper,12pt]{letter}
\name{Mr A. L. User}
\address{ARMLinux Users' Group\\
         Torvald's Road\\
         Linuxland}
\signature{ARMLinux User}
\date{June 12, 2000}
 \begin{document}
  \begin{letter}{Aleph One\\
                 The Old Courthouse\\
                 Bottisham\\
                 Cambridge}
\opening{Dear Aleph One}
I am writing to say how pleased I am with Aleph ARMLinux. Yes it
is very different from RISC OS but it's worth perservering with.
\closing{Yours sincerely}
  \end{letter}
 \end{document}

Problemet er, at når det har været gennem latex og dvi2ps - og det så bliver
skrevet ud på en printer, så står teksten centreret midt på papiret - og
begynder ikke oppe ved den øverste kant, som man normalt vil forvente med et
brev.... hvorfor ?? Skal jeg til at rode med margin størrelser (det skal jeg
nok alligevel, synjes der default er lidt for stor magin på det udskrevne) ?

En anden ting: hvordan laver man et tvunget sideskift - og beder om, at
f.eks. side 1 skal skrives ud på tray 1 papir, og de resterende på tray 2
papir ??

Og til sidst - jeg vil godt have dte ud med Tahoma font'en fra M$-Win (ved
godt at jeg sikkert selv skal konvertere TTF fonten) - men hvordan klares
den del (tekst-størrelse burde nok ikke være det store problem at lave om
på)

/Brian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:58 CEST [an error occurred while processing this directive]