Nummerering i backmatter...

Hej,

Er der een, der kan hjælpe mig med et mindre problem? Jeg vil gerne have, at nummereringen i Appendix begynder forfra i min raport! Men det sker ikke, selvom jeg har inddelt i frontmatter, mainmatter og backmatter (se nedenfor)!?? Det virker fint i frontmatter, hvor nummeringen er i, ii, iii etc. Men af en eller anden grund virker det ikke i backmatter. Er der een, der kan se, hvad jeg gør galt?

Med venlig hilsen
Thomas Lynge, ITU

\documentclass[a4paper,12pt,oneside]{book}
\usepackage[latin1]{inputenc}
\usepackage{times}
\usepackage[dvips]{graphicx}
\usepackage{fancyhdr}
\pagestyle{fancy}
\renewcommand{\chaptermark}[1]{\markboth{#1}{}}
\renewcommand{\chaptermark}[1]{\markright{\thesection\ #1}}
\fancyhf{} \fancyhead[LE,RO]{\bfseries\thepage}
\fancyhead[LO]{\bfseries\rightmark}
\fancyhead[RE]{\bfseries\leftmark}
\renewcommand{\headrulewidth}{0.5pt}
\renewcommand{\footrulewidth}{0pt}