Re: [DOK] Pybliographic (Bibtex GUI-dims) og danske tegn

[klip]
> Så har jeg måske alligevel ikke helt fattet hvordan det virker. Jeg er
> med på at forfatteren selvfølgelig står ved rette navn i
> litteraturlisten. Det jeg snakker om er, hvordan forfatterens alias
> ser ud i fodnoten. Jeg vil gerne have en fodnote der set sådan her:
>
>         [fodnote-nummer] Müller 1984a, side 15.
Det afhænger af hvilken stil/style du bruger i bibtex. Den navn som du bruger
som key bliver ikke synlig i den endelige udskrift - overhovedet! Det er kun
noget du bruger når du skal indsætte referencen, og som Latex bruger når den
skal lave reference listen.

mvh
Anders