Re: [DOK] Pybliographic (Bibtex GUI-dims) og danske tegn

> Enig.  Men det er jo kun dig der ser det.  Forfatteren optræder
> selvfølgelig med det rette navn i litteraturlisten.

Så har jeg måske alligevel ikke helt fattet hvordan det virker. Jeg er
med på at forfatteren selvfølgelig står ved rette navn i
litteraturlisten. Det jeg snakker om er, hvordan forfatterens alias
ser ud i fodnoten. Jeg vil gerne have en fodnote der set sådan her:

        [fodnote-nummer] Müller 1984a, side 15.

I litteraturlisten finder man så igen Müller med fornavn, udgivelsesår
m.m.m

> Men har MS-Word overhovedet mulighed for at lave referencerne med et
> id der er forskelligt fra det der vises i teksten?  En væsentlig del
> af fidusen ved BibTeX er at du kan bruge den samme database, men
> ændre præsentationen af den per dokument.

Det er præcis hvad Endnote kan sammen med MS-Word.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: sslug@sslug