Re: [DOK] Pybliographic (Bibtex GUI-dims) og danske tegn

Anders Lyckegaard <sslug@sslug> writes:

> Der er mange forskellige stilarter med i standard-distributionen af
> bibtex.  Derudover kan man finde mange andre på nettet. Sådan noget
> som f.eks.  harvard. Hvis du kan finde ud af hvad den ønskede stil
> hedder, så kan du måske finde noget. Google er din ven.

Jeg er siker på, jeg kan leve af de stilarter, de bruger på
Harvard. ;-)

> Er der noget galt i at skrive "ae" i stedet for "æ" osv. som id?

Ja, det er ikke så pænt som at kalde folk ved rette navn. Desuden vil
det pine mig frygteligt og give anledning til dumme kommentarer, hvis
jeg ikke kan det samme som dem med MS-Word og Endnote.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.