Re: [DOK] Pybliographic (Bibtex GUI-dims) og danske tegn

> Også det.  Det er den id-kode som du bruger i din tekst til at
> referere til et værk.

Arrg. Men når jeg tildeler kaldenavne/ID'ere til mine referencer
kalder jeg dem ofte [efternavn] [årstal], og her indgår der ofte tegn
som "æøåü". Eksempelvis kalder jeg Jens Müller for "Müller 1984a". Det
kan jeg så ikke med Bibtex?

> Henvisningsteksten bliver genereret af BibTeX.  Du skal bare skrive
> »\cite{et_eller_andet}« og så tager BibTeX og LaTeX sig af resten.

Tak, men jeg skal ikke fedte med LaTex, men med LyX og OpenOffice. Der
må da være et alternativ til Endnote/MS-Word kombinationen som mine
vejledere bruger? Ellers er det i hver fald en stor mangel på
GNU/Linux/KDE-platformen.

> Helt sikkert.  Men det kræver måske at du koder din egen
> litteraturlistestil.

Der gør jeg ikke. Hvor kan jeg finde en oversigt over de mest gængse
litteraturlistestilarter, som eg kan bruge "ud af æsken"?

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003