Re: [DOK] Anden overskrift end listing ved kode-eksempler

On Sun, 11 May 2003 20:55:35 +0200, Christian wrote:

> søn, 2003-05-11 kl. 20:51 skrev Christian Haargaard Olsen:
<SNIP>
> som sagt... jeg er igang med eksamensprojekt i programmering på HTX, og
> har noget kode jeg prøver at inkludere med listings...
>
> Er der nogen måde man kan få en anden overskrift på sine kodeeksempler
> end  Listing ?
Jeg har set nogen bruge disse kommandoer (jeg har dog ikke selv brugt
dem). Så vidt jeg se er det den første du skal bruge, hvor du så erstatter
Liste med f.eks. Kode eller noget helt tredje ;-)

\renewcommand\lstlistingname{Liste}% default is Listing
\renewcommand\lstlistlistingname{List of Programs}% default is Listings
\renewcommand\thelstlisting{\thechapter .\arabic{lstlisting}}% captionstyle

Håber du kan bruge det til noget.
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen