Re: [DOK] Anden overskrift end listing ved kode-eksempler

søn, 2003-05-11 kl. 20:51 skrev Christian Haargaard Olsen:
> Hej  DOK'ere
>
> JEg sidder lige og laver eksamensprojekt i programmering...

hmmm fik trykket Ctrl + Enter i Evolution :)

som sagt... jeg er igang med eksamensprojekt i programmering på HTX, og
har noget kode jeg prøver at inkludere med listings...

Er der nogen måde man kan få en anden overskrift på sine kodeeksempler
end  Listing ?

Jeg synes nemlig "Listing 10: Et simpelt eksempel på en løkke" ser meget
dårligt ud...

Håber I kan hjælpe mig selvom det er søndag aften :)

Christian