Re: [DOK] OOo - anførselstegn forsvundet!

Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> writes:

> OO kan lave noget med matche anførselstegn og erstatte dem med andre
> tegne (dobbelte enkeltplinger). Det kan man slå fra.

Jeg havde ikket pillet, og det var ikke det.

> Det kan være et fontproblem. Nogle fonte kan ikke anførselstegn
> efter at OO han ændret dem.

Du har ret. I standard-fonten "Thorndale" kan jeg (pludselig) ikke
skrive "'er. Det kan jeg til gengæld i Times. Er der andre der har
samme problemer med "Thorndale"? Jeg forstår ike helt hvad der sker -
for jeg mener at problemer er opstået uden at jeg har pillet ved
opætningen af fonte. Er deet noget jeg skal rapportere som en bug,
eller vil det være en misforståelse?

-j

--
http://janus.dk