\label

Hvordan laver jeg en label der bruger min egen counter?

Her er hvad jeg gerne vil:

\newcounter{min_egen_counter}

\newcommand{\test_case}[1]{
	\textsf{Test Case \arabic{min_egen_counter}\ ---
		\ \textit{#1}}
	\stepcounter{min_egen_counter}\par
}

\newcommand{\test_case_label}[1]{
	\label{#1} der bruger min_egen_counter
}

\newcommand{\test_case_ref}[1]{
	test case \ref{#1}
}

\test_case_label{tc:minFørste}\test_case{Min første test case}
Første test case går ud på at eliminere alle fejl i modul bla bla

\par
Som sagt i \test_case_ref{tc:minFørste} er det svært at ...

-Hans