verbatiminput med box og figur#

Hejsa

Jeg bruger verbatiminput til at liste kildetekst, og det er glimrende.
Jeg har bare et par ønsker:

1) Hvordan får jeg sat en diskret ramme om kildeteksten? Jeg er ikke
helt sikker på at jeg vil ku' lide hvordan det ser ud, men jeg
forestiller mig det kunne fremme overblikket.

2) Hvordan sætter jeg figurnummer på en kildekodelistning så jeg kan
referere til den andetsteds fra?

3) Hvordan får jeg tabulator til at virke i kildeteksten?

4) Hvordan ændrer jeg fonten på listningen? Er lige én tand for voldsom
som default.

--
peace, love & harmony
Atte