Re: [DOK] 2 ps filer til

Ask Holme wrote:

On Mon, 25 Nov 2002 20:28:16 +0100
Anders Bo Rasmussen <sslug@sslug> wrote:

On 25 Nov 2002 19:30:39 +0100,
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug> wrote:

Hvordan kan jeg konvertere 2 eller (eller flere) filer (eller pdf
filer) til ét 2-sidet dokument, forstået sådan at den første ps fil
bliver til side 1, den næste til side 2 osv.

Jeg har kigget lidt på psmerge, men så vidt jeg kan forstå, er det
til at lave et enkeltsidet dokument?

så kan du vel køre a2ps -2 på den fil du får?

Jeg regner ikke med at han har lyst til at konventerer lortet til ascii.

Ask

Hvorfor ikke bruge psnup ??

Torben