Re: [DOK] Prosper og æ, ø og å?

Kenneth Geisshirt skrev:

> Det samme pånær at Courier også er Custom.

Da "verbatim"-miljøet bruger Courier (eller noget der ligner
meget) er det nok der problemet er.  Jeg har prøvet at køre
`locate Courier` på min maskine:

/home/cmplx/sparre/.OOo1.0.0.7/share/psprint/fontmetric/Courier-Bold.afm
/home/cmplx/sparre/.OOo1.0.0.7/share/psprint/fontmetric/Courier-BoldOblique.afm
/home/cmplx/sparre/.OOo1.0.0.7/share/psprint/fontmetric/Courier-Oblique.afm
/home/cmplx/sparre/.OOo1.0.0.7/share/psprint/fontmetric/Courier.afm
/home/opt/Mathematica-4.1/SystemFiles/Fonts/AFM/Courier-Bold.afm
/home/opt/Mathematica-4.1/SystemFiles/Fonts/AFM/Courier.afm
/home/opt/Mathematica-4.1/SystemFiles/Fonts/AFM/Courier-BoldOblique.afm
/home/opt/Mathematica-4.1/SystemFiles/Fonts/AFM/Courier-Oblique.afm
/usr/share/cups/fonts/Courier-BoldOblique
/usr/share/cups/fonts/Courier
/usr/share/cups/fonts/Courier-Bold
/usr/share/cups/fonts/Courier-Oblique
/usr/X11R6/lib/acroread/Resource/Font/Courier
/usr/X11R6/lib/acroread/Resource/Font/Courier-Bold
/usr/X11R6/lib/acroread/Resource/Font/Courier-BoldOblique
/usr/X11R6/lib/acroread/Resource/Font/Courier-Oblique

Kan problemet være at jeg har for mange (forkerte)
".afm"-filer?

De andre filer kommer henholdsvis fra pakkerne
"cups-1.1.14-15" og "acroread-505-1" (Red Hat 7.3).

Jacob
--
"This page inadvertently left blank."