Re: [DOK] listings (var: java kode og latex)

On Tue, 2002-11-19 at 18:55, Jacob Sparre Andersen wrote:
> Jeg har for længe siden valgt at jeg f****** vil have lov
> til at skrive ordentligt dansk og færøsk, også i mine
> filnavne, så det råd kommer du desværre ikke til at se mig
> følge.

Tjae, det er jo *dit* problem, vi forsøger at løse... ;)

> Jeg er i øvrigt også lidt spændt på at se hvordan LaTeX (og
> GNU Ada) har det med UTF-8-kodede filer, men det er en anden
> diskussion.

Til LaTeX har jeg set (men ikke afprøvet endnu) at der findes en pakke
til formålet:

	http://www.unruh.de/DniQ/latex/unicode/

Hvis du afprøver den, vil jeg meget gerne høre om resultatet.

Mvh
./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"In addition to these ample facilities, there exists a powerful
configuration tool called gcc."
                                -- Elliot Hughes, author of lwm