Re: [DOK] listings (var: java kode og latex)

Henrik Brix Andersen skrev:

> Det er min erfaring at man skal undgå at bruge danske
> bogstaver i filnavne; der er simpelthen for mange
> programmer, der ikke kan håndtere det rigtigt. Det giver
> også yderligere problemer i det øjeblik, du ønsker at
> distribuere dine filer. Mit råd? Unlad at bruge æøåÆØÅ i
> filnavne, brug ae, oe, aa osv.

Jeg har for længe siden valgt at jeg f****** vil have lov
til at skrive ordentligt dansk og færøsk, også i mine
filnavne, så det råd kommer du desværre ikke til at se mig
følge.

Jeg er i øvrigt også lidt spændt på at se hvordan LaTeX (og
GNU Ada) har det med UTF-8-kodede filer, men det er en anden
diskussion.

Jacob
--
Alle Bennys citroner deler én flad grøn have. Inden jul
køber Lotte marcipan, nougat og pistacienødder. Quizzen