Re: [DOK] listings (var: java kode og latex)

On Tue, 2002-11-19 at 18:20, Jacob Sparre Andersen wrote:
>  2) Både "lstinputlisting" og "listinginput" kløjes i det,
>     når jeg har en fil med et æ i filnavnet.  Hvad kan jeg
>     gøre ved det?

Det er min erfaring at man skal undgå at bruge danske bogstaver i
filnavne; der er simpelthen for mange programmer, der ikke kan håndtere
det rigtigt. Det giver også yderligere problemer i det øjeblik, du
ønsker at distribuere dine filer. Mit råd? Unlad at bruge æøåÆØÅ i
filnavne, brug ae, oe, aa osv.

Mvh
./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"In addition to these ample facilities, there exists a powerful
configuration tool called gcc."
                                -- Elliot Hughes, author of lwm