Re: [DOK] listings (var: java kode og latex)

Finn Dorph-Petersen skrev:

> Det er der en simpel løsning på, du skal bare tilføje
> "extendedchars=true" i din opsætning (se nedfor).

Tak.  Det virker.  Til gengæld har jeg fundet to andre
problemer med listings:

 1) Jeg kan ikke få den til at vise linienumre.  Jeg får en
    fejl når jeg prøver at give "lstset" argumentet
    "stepnumber=5".  Er det et spørgsmål om at min udgave af
    "listings"-pakken er for gammel.  Den er fra pakken
    "tetex-latex-1.0.7-47" i Red Hat 7.3.

 2) Både "lstinputlisting" og "listinginput" kløjes i det,
    når jeg har en fil med et æ i filnavnet.  Hvad kan jeg
    gøre ved det?

Jacob
--
Småprogrammer til at automatisere dele af
den daglige drift af dit linux-system: