Re: [DOK] listings (var: java kode og latex)

Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> skrev:

> Det kan jeg desværre bekræfte.

Jeg bruger normalt 'listinginput', som vist nok er stort set det samme
som listings, det smarte er blot at den læser direkte fra
kildefilen. På den måde behøver man ikke at bekymre sig om at
indholdet i rapporten er magen til den egentlige kildekode - det sker
jo helt automatisk.

Ved at kigge i mine gamle rapporter, kan jeg se at jeg har haft brug
af danske tegn - de ser helt fine ud.

Jeg mener at det følger med pakken "moreverb". Jeg plejer gerne at
bruge:

\listinginput[5]{1}{<filnavn>}

5-tallet sørger for at der bliver indsat linienummer ved hver
5. linie.

--
Mvh,
Ole Tranberg