Social contract WAS: Re: [DOK] listings (var: java kode og latex)

On Tue, 19 Nov 2002, Peter Makholm wrote:

> Det er så en dårlig udvikler der ikke kommunikerer med den rigtige
> udvikler hvis problemet viser sig ikke at være debianspecifikt.

Det står vist i Social Contract (Debian's og Gentoo's) at man skal
rapportere tilbage til mainstream maintainer. Red Hat kritiseres ofte for
ikke at gøre dette (jeg ved ikke om det er en rimelig kritik).

Kneth

--
Kenneth Geisshirt, M.Sc., Ph.D.         http://kenneth.geisshirt.dk
Grøndals Parkvej 2A, 3. sal                    sslug@sslug