Re: [DOK] listings (var: java kode og latex)

Rasmus Meldgaard skrev:

> her du fundet en løsning på det problem?

Nej.  Jeg har bare verificeret at det er der.  Men det
betyder at jeg kommer til at holde igen med at bruge pakken,
indtil fejlen er rettet.  (jeg har ikke engang fået taget
mig sammen til at rapportere fejlen til min
linux-leverandør)

Jacob
--
"DFSG's anti-diskriminations-klausul er knap nok den entropi
 værd, det kræver at transmittere den." -- også Makholm