Re: [DOK] java kode og latex

"Thomas Rasmussen" <sslug@sslug> writes:

> Jeg har kodet en opgave i java, og er nu ved at skrive den tilhørende
> rapport. Mit problem er så hvordan jeg får sat kode filerne ind i rapporten
> som  appendix? Hvis jeg bare benytter \input{kode.java}så ryger indryk
> linieskift etc. og filerne bliver derved ikke særligt læsevenlige.

Kig på den pakke der hedder listings (bemærk det sidste 's', der er
også en pakke der hedder listing). Den er smart til lige netop den
opgave, da den også kan fremhæve nøgleord i sproget og evt. sætte
linjenumre på, hvis du synes det er smart.

Jeg har selv haft meget glæde af listings til at inkludere C-kode i
mine rapporter.

--
Jacob - www.bunk.cc
McDonald's -- Because you're worth it.